Har du rod i økonomien?

Nogle finder det både udfordrende og lidt skræmmende at tage kontakt, hvis de har modtaget et brev eller et opkald fra os. Der er ingen grund til bekymring - vi er her for at hjælpe dig.

Jo tidligere du kontakter os, jo hurtigere får du overblik over din sag, og jo hurtigere bliver den løst.

Hvis du er usikker på, hvordan du skal gå videre, når du har en sag der er gået til inkasso, anbefaler vi, at du kontakter os via telefon eller e-mail så hurtigt som muligt. Så vil en af vores rådgivere guide dig på rette vej. De kan også hjælpe dig med at lave en afdragsordning eller arrangere en betalingsudsættelse.

Du kan også få information og overblik over din sag via vores selvbetjeningsportal. Log ind for at se en oversigt over dine udestående fakturaer og ansøg om betalingsudsættelse eller en afdragsordning.

Bekymret mand sidder i sin seng med computer på skødet.
VI VIL GERNE HØRE FRA DIG: Vores inkassorådgivere vil hjælpe dig med at få overblik over din sag og se på mulige løsninger.

Hjælp fra det offentlige og organisationer

Har du brug for mere hjælp, er der flere steder, du kan henvende dig:

  • Kommunerne tilbyder økonomisk rådgivning til deres borgere, fx via Dansk Folkehjælp der sammen med en række kommuner har oprettet Økonomisk Rådgivning.
  • Hvis du er alvorligt påvirket af gældsproblemer og ikke er i stand til at betale selv, kan du ansøge om gældssanering fra det offentlige. Hvis din ansøgning om gældssanering godkendes, skal du betale så meget som muligt af gælden i en begrænset periode, som normalt er fem år, i bytte for at få den resterende gæld slettet.
  • Der findes også en række forskellige organisationer, som yder gratis gældsrådgivning, eksempelvis Den Sociale Retshjælp, Forbrugerrådet TÆNK og KFUM.

Har du en inkassosag hos os?

Vi hjælper dig med at finde en løsning