Det handler altid om mennesker

For at sikre, at vi tilgår inkasso på en måde der er skræddersyet til din kunde, arbejder vi med persona. Hver persona udspringer af vores viden om din kunde, og er legemliggørelsen af fakta og data om deres adfærd og præferencer.

 Hver persona repræsenterer en kundegruppe. Vi har givet et navn og en identitet til den persona, der repræsenterer en gruppes kombinerede nøgle karakteristik. Hvorfor er det nyttigt?

At arbejde med personas har presset designere og udviklere til at skabe produkter og services, som er ægte kundeorienteret i nogle af de mest innovative industrier i verden. Vi synes ikke vi skal være mindre innovative i vores tilgang til inkasso. Ved at bruge personas til at guide os, kan vi være mere målrettede i vores kommunikation og udformning af beskeder, der er relevante for hver kundes omstændigheder. Fordi vi forstår vore kunders behov, liv og realiteter ved vi også, hvordan vi hjælper dem med, at overholde deres forpligtelser.

Personaerne hjælper os med at være skarpt opmærksomme på menneskene bag numrene.
Personaerne hjælper os med at være skarpt opmærksomme på menneskene bag numrene.

Personaerne hjælper os med at være skarpt opmærksomme på menneskene bag numrene. Der er mindst to grunde til, hvorfor det er vigtigt. For det første, er det hvad der motiverer os til at stå op, gå på arbejde, og udføre et godt job hver dag. At vide, vi gør en forskel i menneskers liv ved at hjælpe dem med, at afregne gælden er en belønning på det personlige plan.

At kende folk godt, at vide hvad der får dem til at reagere, og betale deres regninger gør os til en yderst effektiv inkasso partner.

Den anden grund er denne: at kende folk godt, at vide hvad der får dem til at reagere, og betale deres regninger gør os til en yderst effektiv inkasso partner. Fordi vores tilgang er differentieret til at passe til hver af kundegrupperne, kan vi gøre det på en måde, som de altid er – om ikke glade – så i det mindste trygge ved. At være hjælpsom, er ikke det samme som at være blød. Når vi tager folks omstændigheder i betragtning, kan vi være både faste og fair.

Vi anerkender til fulde den tillid du viser os, når du beder os styre dine kunderelationer, selv de mest sårbare. Nogle gange gør vi det som Lindorff, og nogle gange agerer vi som en forlængelse af din forretning under dit navn. Uanset hvilken, benytter vi os af differentierede og hjælpsomme tilgange. Vores score ved kundetilfredshed bekræfter, at vores kunder virkeligt påskønner det. Tal med os om outsourcing af dine faktura-opfølgninger og inkasso services.

At være hjælpsom, er ikke det samme som at være blød. Når vi tager folks omstændigheder i betragtning, kan vi være både faste og fair.
At være hjælpsom, er ikke det samme som at være blød. Når vi tager folks omstændigheder i betragtning, kan vi være både faste og fair.