Hvordan kan vi hjælpe dig?

Vi forstår din situation og er her for at hjælpe
Tjek din sags status
Tjek din sags status

Du kan logge på Lindorff24 og få overblik over din sag. Her kan du også betale et udestående beløb.

Log på

Jeg vil gerne betale
Jeg vil gerne betale

Følg instruktionerne i brevet, du har modtaget fra os, så tager vi os af resten.

Du kan også logge på Lindorff24 og betale et udestående beløb. På denne måde slipper du for at skrive alle betalingsoplysningerne ind.

Log på

Du er også velkommen til at kontakte os, så sidder vi klar til at hjælpe dig.

Du finder vores kontaktoplysninger nedenfor.

Kontakt os

Jeg kan ikke betale lige nu
Jeg kan ikke betale lige nu

Bare rolig! I de fleste tilfælde kan du udsætte datoen for betaling eller indgå en betalingsaftale.

Vores konsulenter er her for at hjælpe dig, du skal blot kontakte os, så vi i fællesskab kan finde en løsning.

Hvis du ikke reagerer på vores henvendelse, kan du her se hvad der sker, når din gæld bliver overdraget til inkasso.

Kontakt os

Hvad sker der, hvis jeg undlader at betale?
Hvad sker der, hvis jeg undlader at betale?

Hvis du ikke betaler din gæld og samtidig undlader at kontakte os for en løsning, vil gælden blive overdraget til inkasso.

Din gæld vil i denne forbindelse stige med yderligere omkostninger og renter, og du risikerer ligeledes at få en betalingsanmærkning.

For at undgå ovenstående er det vigtigt, at du kontakter os for en løsning. Du finder vores kontaktoplysninger nedenfor. 

Hvis du ikke kontakter os, kan du her se, hvad der sker i det videre inkassoforløb.

Kontakt os

Jeg er sikker på, at jeg har betalt denne gæld
Jeg er sikker på, at jeg har betalt denne gæld

Vær opmærksom på, at der kan gå imellem 2-4 hverdage, før vi har modtaget og registreret din betaling.

Hvis du efter denne periode har modtaget enten et brev, en mail eller en sms fra os, som vedrører din manglende betaling, så kontakt os hurtigst muligt.

Du finder vores kontaktinformation nedenfor.

Hvis du har betalt senere end den angivne frist, skal du være opmærksom på, at der kan være påløbet yderligere omkostninger og renter, som ligeledes skal betales.

Kontakt os

Jeg har modtaget et varsel om retslig behandling - hvad gør jeg?
Jeg har modtaget et varsel om retslig behandling - hvad gør jeg?

Har du stadig ikke betalt din gæld, vil du modtage et brev indeholdende et varsel om retslig behandling.

Betaler du gælden inkl. omkostninger og renter inden for fristen i varslet, vil der ikke blive foretaget retslige skridt mod dig.

Hvis du derimod ikke betaler, vil du blive indkaldt til møde i retten, hvor der vil blive foretaget udlæg i dine aktiver med henblik på efterfølgende tvangssalg.

Kontakt os

Jeg er ikke enig i, at jeg skylder pengene
Jeg er ikke enig i, at jeg skylder pengene

Kontakt os hurtigst muligt og fortæl os, hvorfor du ikke er enig i, at du skylder pengene.

Du finder vores kontaktinformation nedenfor.

Har vi brug for at undersøge sagen nærmere, vil den blive sat i bero, indtil der foreligger en afklaring, hvorefter vi vil kontakte dig.

Kontakt os

Jeg har meget anden gæld - hvad kan jeg gøre?
Jeg har meget anden gæld - hvad kan jeg gøre?

Det vigtigste for dig, er at danne dig et overblik over din samlede gæld. Du kan kontakte os for oplysninger omkring dine gældsposter hos Lindorff.

Du kan ligeledes kontakte os for en dialog omkring vores muligheder for at hjælpe dig med en fornuftig afvikling af gælden.

Du finder vores kontaktoplysninger nedenfor

Kontakt os

Tjek din sags status

Du kan logge på Lindorff24 og få overblik over din sag. Her kan du også betale et udestående beløb.

Log på

Hvad sker der i inkassoprocessen?

Hvad sker der i inkassoprocessen?

Vil du vide mere om, hvad der sker i inkassoprocessen, kan du finde information om hvad der sker i de enkelte faser her. Du skal være opmærksom på, at de enkelte faser er de generelle trin i processen. Alt afhængig af den konkrete sag, kan der derfor forekomme afvigelser.

read more
Kontakt os

Kontakt vores sagsbehandlere

Hav gerne dit sagsnummer klar, når du kontakter os, for så kan vi hurtigere hjælpe dig.

read more