Amibitiøse IT udviklere, der har fokus på kvalitet og sætter pris på et godt og åbent arbejdsmiljø søges til vores IT udviklingsteam.

Den primære opgave er at være med til at videreudvikle vores inhouse udviklede inkassosystem fra 2010, og du får en stor grad af indflydelse på dine opgaver. Vi har derudover særligt fokus på at øge vores digitalisering indenfor kommunikation og betalingsmuligheder.
Du vil komme til at arbejde med • WPF • Nhibernate • Microsoft SQL Server • Service Bus • REST webservices • Octopus Deploy • Cloud og mange flere.
Der arbejdes agilt med større og mindre projekter, og der fokuseres meget målrettet efter en høj kvalitet i udviklingen.

Din faglige profil

Du er nysgerrig, kvalitetsbevidst, fagligt ambitiøs og bidrager samtidig til et uformelt arbejdsmiljø. Derudover forventer vi, at du har

  • Relevant uddannelse i datalogi/datamatik/software/it eller lignende
  • Erfaring med C# som primært udviklingssprog
  • Et stort drive, faglig stolthed, et højt fagligt niveau, og at du er dedikeret ligesom resten af teamet.

Som person motiveres du af at beskæftige dig med varierede opgaver af projektlignende karakter. Opgaverne er skiftende i kompleksitet og omfang, og det er nødvendigt, at du har en fleksibel indstilling til tid og opgaver.

Derudover kendetegnes du ved

  • En åben og samarbejdende profil, der søger dialogen med kollegaer for at få input, men samtidig holder fast i egen prioritering;
  • Godt humør og lyst til samarbejde med forskellige mennesker;
  • Gode engelsk kundskaber i skrift og tale.

Du tilbydes

  • Et job med gode muligheder for udvikling i en attraktiv finansiel virksomhed i vækst;
  • Du vil komme til at indgå i vores lille team på 5 udviklere, som sammen til dagligt står for driften og videreudviklingen af vores inkasso system.
  • Du bliver en del af en afdeling med et godt sammenhold og der ligges vægt på at opretholde godt arbejdsmiljø, i en åben og ærlig omgangstone.
  • Ansættelse under en attraktiv overenskomst med bl.a. god pensionsordning, 7 ugers ferie og sundhedsforsikring
  • Et godt arbejdsklima med bl.a. en aktiv personaleforening, der arrangerer mange spændende aktiviteter.

Stillingen er placeret i IT, og du refererer direkte til Head of IT Development.

 

Ansøgning

Vi læser ansøgninger løbende og slår til, når vi har de rette kandidater, så send din ansøgning hurtigst muligt til job-dk@lindorff.com 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte BCIO Martin Lindhard på telefon 6181 4311.

Kort om Lindorff

Lindorff har arbejdet med at hjælpe mennesker med at administrere kredit i over 100 år. Vores hovedkontor ligger i Oslo, Norge – her grundlagde Eynar Lindorff virksomheden tilbage i 1898. I dag har vi 4400 medarbejdere i 12 lande i Europa, som hjælper debitorer tilbage til et liv med et bæredygtigt forbrug.

Lindorff er førende i Europa inden for Credit Management Services. Vi er ejet af Nordic Capital Fund, og vi tilbyder ydelser inden for inkasso og køb af gæld samt delbetalingsløsninger og fakturering. I 2016 havde vi en nettoomsætning på 647 mio. € (2015 534 mio. €).

I Danmark har Lindorff ca. 135 medarbejdere fordelt på kontorer i Horsens og i Taastrup.